Cvičení na židli pro seniory
51137
post-template-default,single,single-post,postid-51137,single-format-standard,cabin-core-1.0.1,select-theme-ver-3.2,ajax_fade,page_not_loaded,,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive
 

Cvičení na židli pro seniory

Cvičení na židli pro seniory

01
Pozice s vytažením paží

Sedíme na židli, chodidla do zeme. Spojíme dlane, natáhneme paže ke stropu, dlanemi smerem vzhuru.
Páter je rovná, rosteme od sedacích kostí vzhuru.
Mužeme v pozici jít do mírného úklonu z jedné strany na druhou.

02
Pozice s pokrčenou nohou

Sedíme na židli, pomalu zvedneme pravou nohu od zeme, opreme si pravý vnejší kotník na levé stehno
nad koleno. Rukama se chytneme pravé nohy. Varianta je rovná páter, nebo mírný predklon k pravé
pokrcené noze. Protahujeme pravou nohu od kycelního kloubu a celé delka nohy. Poté vymeníme na
levou stranu levé nohy.

03
Pozice s úklonem

V této pozici si sedneme na židli a do široka roztáhneme nohy, tím dojde k otevrení kycelních zámku.
Hrudník mírí do predu, natáhneme levou ruku smerem k levé noze a jdeme do mírného úklonu, pravá
paže mírí smerem ke stropu. Poté zpet na stred a opakujeme na druhou stranu.

04
Rotace na židli

Rotace na židli promasíruje a protáhne celou páter, Sedneme si na židli kolena mírící do predu. Pomalu se
pretácíme na levou stranu, levá ruka se chytne operadla židle a pravá se chytne za koleno.
Totéž opakujeme na opacnou stranu.

05
Hluboký predklon

V pozici sedíme na židli, chodidla do zeme a kolena mírící do pred. Pozvola se predkláníme až pres
kolena, uvolnený je krk a vykulacená páter. V této pozici uvolnujeme obratle a svaly podél pátere.